Mobilno oglaševanje

Brskanje po internetu in uporaba mobilnih naprav v te namene je danes povsem običajna, saj danes uporablja mobilni telefon že skoraj vsak.

  • V letu 2018 je bilo 58% obiskov na spletna mesta prav iz mobilnih naprav.
  • Mobilne naprave so predstavljale 42% celotnega spletnega časa.
  • Bounce rate ali stopnja obiskov iz ene od mobilnih naprav je znašala cca. 50%.
  • 56% kupcev B2B pogosto uporablja pametne telefone za dostop do vsebin prodajalcev.

Razumevanje vašega občinstva je prvi korak h kakršnikoli trženjski strategiji in prav vedenje kupca je dragocena pomoč pri tem. Če imate jasno sliko o ciljnem občinstvu, je lažje določiti kanal in glas tržnega sporočila. Mobilno trženje je večkanalna, digitalna marketinška strategija, katere cilj je doseči ciljno občinstvo na njihovih pametnih telefonih, tablicah in / ali drugih mobilnih napravah, preko spletnih strani, e-pošte, SMS in MMS, družabnih medijev in aplikacij.

Oglaševanje preko pasic 
Benner oglaševanje

Oglaševanje preko pasic oziroma bannerjev je učinkovito oglaševanje, saj je uporaba svetovnega spleta vedno večja, ne glede na ciljne skupine. S pomočja pasice, ki se pojavi na obiskanih spletnih straneh, ustvarite oglas in poskušate privabiti obiskovalce na vašo spletno stran.

Google Ads oglaševanje

Večina svetovne populacije za iskanje uporablja Google. Pri vpisu ključne besede, spomočjo katere iščemo rezultate, se najprej pojavijo oglasi, šele nato organski zadetki spletnih strani, ki imajo dobro SEO optimizacijo. Če se želite hitro in učinkovito pojaviti na prvih straneh Google iskalnika, potem je plačljivo oglaševanje preko Google Adwords (Ads) zagotovo odlična rešitev. Odločite se lahko za dve različni opciji oglaševanja in sicer s pomočjo:

Iskalnega omrežja, ko z določanjem ključnih besed omogočino, da se naši besedilni AdWords oglasi prikazujejo le tistim potencialnim strankam, ki iščejo točno določene informacije o izdelkih ali storitvah in so zanje tudi veliko bolj zanimivi. Dobra stran tovrstnega oglševanja je, da se plačuje le dejanske klike na oglas (PPC).

Prikaznega omrežja, ki omogoča zakup pasic (bannerjev), s pomočjo katerih širimo prepoznavnost znamke na Goolu in Gmailu. Še večji učinek dosežemo z remarketing oglasi, keteri se s pomočjo naprednih Google AdWords algoritmov prikazujejo le tistim, ki so zanimanje že pokazali.

Preden se odločite za plačljivo oglaševanje, pa pred tem nujno pripravite ustrezno prodajno ciljno spletno stran (Landing Page), ki bo prilagojena potrebam kupca in ga bo učinkovio pripeljala do odločitve.

Oglaševanje preko družbenih omrežij

Spletna družbena omrežja učinkovito delujejo kot komunikacijski kanal s kupci in oglaševalsko orodje, zato se jih danes poslužuje vse več podjetij. V največji meri vplivajo na povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, poglabljanje dialoga s strankami, povečanje obiskanosti spletnih mest, povečanje prodaje itd. Oglaševanje na družbenih omrežjih je danes za doseganje optimalnih tržnih rezultatov nujno! Vaš krog potencialnih strank se bo s pravo izbriro publike, dobro strategijo in močno vsebinsko podlago hitro razširil, kar bo zagotovo povečalo spletno prodajo.

Prednosti oglaševanja na družbenih omrežjih so:

Ciljna izbira publike – oglase oblikujete in nastavite tako, da se prikazujejo le tistim publikam, ki jih vsebina zanima, bodisi glede na osnovi izkazanih interesov, aktivnosti ali kontakta. Vsekakot to povečuje verjetnost odločitve stranke ali nakupa.

Merljivost rezultatov – analitika beleži vsa dejanja vaše publike, zato hitro lahko raziščemo, kakšna je nakupna pot audience in temu primerno odreagiramo. Prednost je, da se oglasi prikazujejo samo ljudem, ki jih tematika zanima.

Moč zgodbe – je prav gotovo tisto orodje, ki v digitalnem svetu zavzema pomemben prostor. Zgodbe prodajajo! Pripovedna vsebina zgodb povečuje raznolikost objav, vedno jih lahko prilagajate različnim tipom publike.

Obvladljiv finančni plan oglaševanja – je gotovo eden ključnih faktorjev, zakaj se vse več podjetij odloči za oglaševanje preko družbenih omrežij.

Facebook in Instagram sta med najbolj učinkovitimi omrežji za širjenje vpliva vaše blagovne znamke in gradnje mreže uporabnikov.

Kontekstualno oglaševanje

Kontekstualno oglaševanje s svojim načinom prilagajanja ciljani publiki prav gotovo ujame v zanko množico potrošnikov v najboljšem možnem razpoloženju za sprejem oglasnega sporočila, saj s pomočjo umetne inteligence izvede analizo razpoloženja potrošnika.  Machine learning ali strojno učenje postaja eno najhitreje rastočih področij za razumevanje vsebin, konteksta in pomena besedila.

Bistvo tovrstnega oglaševanje je v tem, da se oglas pojavi vedno na pravem mestu, v trenutku, ko je stranka čustveno odprta za sprejemanje takšnega oglasa. Oglas se bo javil na tisti strani, kjer je vsebina spletne strani najbolj primerna besedam v oglasu. Primer: iščete vsebino, ki se nanaša na jadranje ali najem jadrnice, potem se bodo zvrščali oglasi s to vsebino.

Analize potrošnikov in njihovih čustvenih odzivov na določene vsebine dajejo oglaševalcem dodatne informacije o njihovih nakupnih odzivih, zato kontekstualno oglaševanje postaja izredno močno orodje v rokah oglaševalcev.