Mobilno oglaševanje
Brskanje po internetu in uporaba mobilnih naprav v te namene je danes povsem običajna, saj danes uporablja mobilni telefon že skoraj vsak.
- V letu 2018 je bilo 58% obiskov na spletna mesta prav iz mobilnih naprav.
- Mobilne naprave so predstavljale 42% celotnega spletnega časa.
- Bounce rate ali stopnja obiskov iz ene od mobilnih naprav je znašala cca. 50%.
- 56% kupcev B2B pogosto uporablja pametne telefone za dostop do vsebin prodajalcev.
Razumevanje vašega občinstva je prvi korak h kakršnikoli trženjski strategiji in prav vedenje kupca je dragocena pomoč pri tem. Če imate jasno sliko o ciljnem občinstvu, je lažje določiti kanal in glas tržnega sporočila. Mobilno trženje je večkanalna, digitalna marketinška strategija, katere cilj je doseči ciljno občinstvo na njihovih pametnih telefonih, tablicah in / ali drugih mobilnih napravah, preko spletnih strani, e-pošte, SMS in MMS, družabnih medijev in aplikacij.